Gymkort

2013-09-05 10:00:47 Träning
» Kommentarer(0) «


 
Igår tog jag mig en powerwalk på morgonen efter jag lämnat Benjamin på dagis till gymmet där jag mötte upp sambo då vi skulle iväg på möte, men ingen vi åkte så gick jag in och betalade för ett nytt år, så nu har jag gymkort att utnyttja till och med den 4 september 2014. Jihoo!! Och gissa om det skall utnyttjas till MAX! Så som jag har saknat det stället. Blev faktiskt så sugen så jag satte träningsplaneringen igång på en gång. Gym redan igårkväl. Underbart var det men hej, vilken kondis jag har - INTE!! Allt jag kämpade för förut 
är helt borta. Får börja om på ruta ett igen, men det gör jag så gärna vet vart allt slit leder och dit skall jag. Dags att sätta mig ner snart och rakna ut något vettigt, bra och realistiskt delmål nummer ett. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback