Powerwalk och rensat huvudet

2013-05-29 20:44:53 Träning
» Kommentarer(0) «


 
Efter två jobbiga dagar här hemma nu med en liten son på 6 veckor som förmodligen åkt på kolik så kom jag idag ut på en powerwalk när sambon kommit hem från jobbet. Mycket skönt kan jag lova! Behövde verkligen rensa huvudet och när jag väl hade börjat gå kunde jag inte stanna idag. Hade lätt kunnat vara ute i många många timmar och bara gått ikväll men det går ju tyvärr inte än. Som mamma när man ammar har man lite tider att passa, men det gör inget. Blev iallafall 9,1 km gjorda denna onsdag och imorgon skall jag ut igen på en runda. Blir nog förmodligen inte lika långt som idag men 5-6 km skall jag nog hinna med imorgon iallafall. 
 
Om det är fint väder imorgon (åtminstonde uppehåll) så kanske jag gör ett försök att ta barnen i barnvagnen och ta en runda under dagen med. Beror lite på vädret samt hur Jonathan beter sig. Om han fortsätter skrika som han gjort nu i två dagar så är en powerwalk med två barn i barnvagn inte ens tänkbart. Då får det helt enkelt vänta tills kvällen men annars kanske jag gör ett litet försök. Vore inte helt fel med två powerwalks imorgon. Kanske man kan komma upp i 9,1 km imorgon med, men jag är nöjd bara jag kommer ut på kvällen i 5-6 km också. Varje kilometer är bättre än soffan och tv.n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback