Ny vecka, nya möjligheter

2013-05-27 20:24:00 Träning
» Kommentarer(0) «


 
Var tvungen att testa nya xubi så nu står denna i kylskåpet  och längtar efter mig ^^
 
 
Efter tre dagars vila var jag igång idag igen och började denna vecka med en powerwalk på 6,4 km fram och tillbaka till Ica Maxi för att samtidigt slå två flugor i en smäll och hämta ut en avi samt köpa blöjor till Jonathan. 
 
Blev dock en "jobbig" runda idag då jag för första gången sedan jag började tog en runda med en del backar i, och då pratar vi mördarbackar, eller iallafall så kändes dem som det just nu och jag sitter med träningsvärk i vader och framsida lår redan nu så vill inte veta hur jag kommer känna imorgon. Träningsvärk hej! Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback