Beach 2014

2013-05-19 10:12:27 Tankar
» Kommentarer(1) «


Sitter och funderar över det här med kroppen min..
Eftersom vi fick barn i april månad och jag dessutom lyckades gå upp ca 30 kg under graviditeten så finns det ju en hel del extrakilon på kroppen och att förlora dem redan till denna sommar (som dessutom redan är här) vore ju underbart men också väldigt osannorligt. Har över 15 kg kvar att gå ner och min kropp behöver en hel del hjälp på vägen för att återfå en okej form, men tankarna går nu till att sommaren och beachen 2014 skall jag ha en sliimmare och snyggare kropp och detta med hjälp av en hel del timmar åt träning samt bra kost och målmedvetenhet. 
 
Sommaren 2014 skall vi åka till Grekland - Rhodos en vecka och jag har inte träffat mina vänner där nere sedan början av graviditeten när jag väntade Benjamin, så med andra ord kommer jag inte att ha sett dem på nästan precis fyra år och att ha haft en snygg kropp det året och nu komma tillbaka som någon tjock morsa finns inte på min karta. 
 
 
Bild från stranden i Grekland - Rhodos sommaren 2008 då jag hade en riktigt fin drömkropp
 
 
Att jag skulle ha samma kropp som förr finns såklart inte heller på kartan just nu. Det är bara lite över ett år jag har på mig och ja, två stycken graviditeter gör såklart sitt det också. Kroppen kommer aldrig riktigt att bli som förr igen men jag strävar efter det bästa och jag har den bästa bilden att sträva efter också. En bild på mig själv när jag såg riktigt bra ut sommaren 2008 (bilder ovan). Då hade jag min drömkropp men tog tyvärr inte vara på att njuta av den då. Såg inte själv hur bra jag såg ut men nu är man mer medveten om utseendet i vikt och form än man någonsin varit så nu kommer jag verkligen att njuta av min kropp, varje dag redan från start igår för jag lever bara en gång och jag är snygg som jag är varje dag, även om jag strävar efter någonting "bättre".
 
 
TRÄNING     •     KOST     •     MÅLMEDVETENHET
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Ville bara skicka ett stort HEJA DIG! Allt är möjligt när man väl har bestämt sig!

Svar: Tack så hemskt mycket för de orden. Betyder mycket att få höra att det är fler än jag som hejar på mig själv :)
Michaela Larsson

2013-05-19 @ 18:34:39
URL: http://lowemo.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback