Nya tag igen!

2013-06-17 19:47:25 Träning
» Kommentarer(0) «


Ny vecka - nya möjligheter!
Ja detta stämmer verkligen in på mitt liv just nu. Har haft två jobbiga veckor som inneburit en massa stress, oro, ovisshet, skräpmat, läsk osv. men nu har vi fått lite klarhet i vad som händer och vad som kommer ske en tid framöver så chocken har börjat lägga sig och man orkar med att tänka på annat än provsvar, röntgen, ultraljud, åka hit och dit med mera. Skönt! Så från och med idag har jag börjat ta nya tag i träningen igen och försöker så gott jag kan. Kommer kanske inte ha tid varje dag att träna på grund av åkande fram och tillbaka till sjukhus fortfarande en lång period framöver, men de dagar då vi är "lediga" så kommer det att röras en del på dessa ben igen och snart kommer jag även att börja gymma igen också. Finns ingenting som håller mig tillbaka förutom den där efterkontrollen som man på något mirakulöst sätt skall kunna få tid till också. 
 
Ja ja. Hur som helst så tog jag barnen i barnvagnen idag ut på en promenad / lugnare powerwalk trots att vädret var ostadigt och regnet hängde omkring oss på himmeln, och resultatet visade sig bli 7,3 kilometer tillslut. Helt okej nöjd med det faktiskt som en start på denna nya vecka. 
Imorgon väntas sjukhus, provtagningar med mera igen så får se om jag hinner med någon sväng på kvällen eller om det helt enkelt blir för sent. Återstår att se då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback