Nike free

2013-06-04 16:07:07 Träningskläder
» Kommentarer(0) «


 
 
Innan hysterin över Nike free skorna kom så hade jag redan använt mina en längre tid vid gymmet.
 
Lite kär i denna Nike Free Run 2 i svart, blått och vitt. Har ett par som sagt redan (som den svarta på bild) men då jag nu använt dem utomhus så kommer jag inte kunna använda dessa på gymmet längre. Kommer därför behöva köpa mig ett par nya inneskor och för mig finns det ingen annan sko som ens är tänkbar än ett par Nike Free. Så himla nöjd med mina jag har nu. Betalade i början av förra året 1.099:- för dessa skor men hittade idag de stora på bild för enbart 520:- och det är verkligen ett överkomligt pris enligt mig. 520 kronor för ett par skor som jag inte bara vet är snygga utan även mycket beskväma, sitter perfekt på foten min och som dessutom håller kvalité superbra. Kommer kunna ha dessa länge länge eftersom de enbart kommer användas inomhus dessutom. Och ja, dessa är ett par 2or och jag vet att det finns både 3or, 4or och 5or på marknaden nu men jag känner inte att jag behöver dessa utan jag vet att 2.orna passar mig perfekt och eftersom jag redan har ett par så kan jag till och med leta efter billigaste pris möjligt och beställa via internet då jag bara kan gå efter storleken jag har på mina svarta här hemma. 
 
Längtar tills gymmet kommer igång igen nu så jag kan beställa hem dessa. Beställer jag dem nu kommer jag bara bli galen av att sitta här hemma och se dem stå där utan att användas. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback