Vilotorsdag blev allt annat än vilodag

2013-09-12 19:22:01 Träning
» Kommentarer(0) «


Idag har jag egentligen en vilodag i planeringen men nej, denna torsdag blev allt annat ifrån någon vilodag. Började dagen med en powerwalk direkt efter jag lämnade B på dagis. Perfekt att gå en sväng då. Man är redan ute och har allt med sig som man måste och lagom vid den tiden brukar J vara något trött och jag något irriterad efter X antal timmars skrik, så ja. En powerwalk på 6.7 km blev gjord då sedan har jag faktiskt även varit ute på ytterligare en powerwalk under dagen på 4.8 km samt att jag lyckades få till 45 minuter på gymmet också då rumpa och mage fick sig en ordentlig genomkörare. Underbar dag med andra ord när det kommer till träningssyfte. 
 
Imorgon står egentligen gym på schemat men det blir flyttat till lördag av personliga skäl så kör vi fredagsmys här hemma imorgon istället. Om vädret tillåter så tar jag nog dock barnen i vagnen under en powerwalk på en timma eller något. Vore inte fel iallafall. Får se hur morgondagen blir, men är grymt nöjd med denna torsdag iallafall.
 
69 kg ; here I'll come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback