One heat

2013-09-09 21:45:12 Tankar
» Kommentarer(0) «


Ingen hemlighet att jag älskar fitnessguru.com
Deras proteinpulver och bars är helt gudonliga och jag känner att de gör skillad och med dem får jag i mig det protein som jag behöver när jag tränar gentemot om jag skulle behöva äta allt det i samma mängd. 
 
Nu skall jag testa deras One heat A.M och One heat P.M vilket är viktnedgångstabletter. De skall öka förbränningen i kroppen maximalt - dygnet runt. Om det funkar? Ja, det är bara att återstå och se. Självklart gäller det fortfarande att äta rätt; frukost, lunch, middag och mellanmål samt i en varierad kost som är bra för din kropp. Några dieter är ingenting för mig. Jag äter precis som alla andra men väljer bort det "godare" ibland och ersätter med något lite nyttigare. Ingen förlust för min del precis. Jag gillar det jag äter när jag vet att det är sunt och bra för min kropp. Skippar gärna pommes, goda såser osv och lär mig tycka om linser, bönor och så vidare. 
 
Hur som helst så är jag spänd på att få testa dessa så jag längtar redan till morgondagen då dessa är införda i mitt dagliga intag av tabletter. Utlåtelse kommer när de är slut om ett par veckor så får vi se då hur allt har gått. förhoppningsvis sätter dem ytterligare lite fart på min kropp ihop med mina nya kostvanor och all träning.
 
Någon av er som testat dessa?
Vad tyckte / tycker ni om dem i sådant fall? Ris och ros!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback