Jeans!

2013-09-13 14:59:14 Mina mål
» Kommentarer(0) «


 
Jag vet inte när jag gick i ett par jeans sist, men nog var det länge sedan. Långt innan vi fick B så skulle chansa på 5 år sedan ca. Inte klokt! Men nu börjar jag känna ett sug efter ett par jeans till hösten/vintern. Dock känns det onödigt att köpa ett par när jag fortfarande har så många kilon kvar som jag jobbar med att få bort, men hittade nu dessa. Riktigt snygga och enbart 249:- på H&M. Precis den stil på jeans som jag tycker om fast dessa då i ett billigt märke. Perfekt! Dessa skall jag köpa mig till hösten/vintern nu om jag lyckas gå ner till 75 kg, vilket inte borde vara helt omöjligt att göra. 
 
Någonting annat som jag också märkt att jag behöver köpa nytt av inom en snar framtid är underkläder. Både bh.ar och trosor gatomter tomt om i min garderob, men framför allt så behövs ett gäng trosor, det är ett som är säkert. Någon som har tips på några sköna i bra kvalité?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback