I'm back!

2013-09-05 09:35:51 Träning
» Kommentarer(0) «


Även om allt fortfarande är sjukt jobbigt så är jag nu tillbaka till träningen igen och min vikterna nr 2 har börjat. Under dessa månader som jag var borta så lyckades jag först gå ner några kilon, dessa på grund av oro, stress och ingen mat men när det började lägga sig och blev mer stabilt igen och matintaget blev bättre igen så lade jag på mig dessa kilon igen + några till. Vägrade in mig på 80.3 kilo i början av denna vecka och hoppas nu på att resan till mina 69 kilo i målvikt på Jonathans ettårsdag skall gå i mål.
 
Planeringen för min träning framöver blev som denna:
(preliminär. Ändras såklart om någonting händer eller de helger vi åker iväg för lite hjälp med avlastning)
Måndag: powerwalk
Tisdag: powerwalk
Onsdag: gym 18.00 - 20.00 
Torsdag: VILODAG
Fredag: gym 18.00 - 20.00
Lördag: powerwalk
Söndag: VILODAG
 
Sålänge det är fint väder ute fortfarande kommekakan använda min två timmar på onsdagar och fredagar till att även ta en powerwalk till och från gymmet också. Detta innebär att ca 40 minuter av de två timmarna per gång går till detta. senare kommer jag börja ta bilen dit och då blir det mer tid till själva styrketräningen.
Oavsett vad så är jag glad att vara tillbaka med träningen igen och jag hoppas att den kan ge mig samma glädje, styrka och energi som den gav mig innan. Jag behöver den verkligen för att orka med vardagen och allt vad den innebär.
 
Wish me good luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback