Tre dagar utan träning..

2013-05-26 20:12:37 Träning
» Kommentarer(0) «


I fredags hade jag en vilodag och det var mycket skönt då mina ben värkte från torsdagen, dock blev det sedan en motvillig vilohelg därpå också..
 
Lördagen bjöd på fart och fläng runt lite överallt i Stockholms regionen och vi kom inte hem försen sent på kvällen så det fanns aldrig någon tid till träning dessvärre. Väl när vi kom hem skulle stora sonen i säng och den minsta var inte alls på humör efter en hel del fläng ut och in i bilen. En motvillig vilodag från träningen blev det därför och sedan kom söndag. Den långa och jobbiga söndagen. Huvudet värkte redan imorse när jag vaknade och jag var irriterad i hela kroppen. Detta satte jag dock försiktigt åt sidan så gott jag kunde och dagen fortsatte med alla "måsten" som vi var tvugna att få gjorda denna dag. Väl hemm igen senare på eftermiddagen somnade jag i sängen med minstingen efter att ha ammat honom en längre stund. När jag väl vaknade var det middagslagning, tvätt och rensning av akvariet som fortfarande inte var klart trots att sambon hållt på i timmar redan med detta. Än nu är det inte klart än. Tog bara en liten paus nu för att amma och vila ögonen från reflektionerna i vattnet. Snart är det på det igen och när vi väl är klara där ikväll så kommer klockan vara så mycket att det är sängdags..
 
Inget bra slut på denna träningsvecka med andra ord men imorgon är en ny dag och ny vecka och då satsar vi hårt igen. Minst 5,5 km vid varje runda måste det bli för att detta skall bli bra. Hoppas även på att tills nästa helg då vi inte har någonting bestämt få med mig båda barnen och sambon på en eller två rundor också. Skönt att inte alltid gå själv och dessutom blir det lite tyngre med barnvagnen framför sig också vilket ger bra resultat i flåset.
 
 
Slut på vilan nu!
Imorgon är vi på det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback