Dagens 5,1

2013-05-18 22:02:13 Träning
» Kommentarer(0) «


Efter en mysig dag med mina föräldrar med mycket lek och bus med mera så kom sedan kvällen och min efterlängtade powerwalk stod på schemat. Oklart hur långt jag skulle gå idag men jag började gå och det hela slutade på 5,1 km denna lördag innan kvällsmyset och melodifestivalen.
 
Nu sitter jag belåten att jag kom ut på denna powerwalk trots att jag var hur trött som helst när jag skulle bege mig ut genom dörren och det är trots allt lördag. Har "fuskat" med en liten mjukglass här hemma idag samt lite coca cola zero och fortsätter nu när Benjamin sover med ytterligare en liten burk coca cola zero till melodifestivalen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback