Vecka 5

2013-06-16 23:04:00 Veckans träning
» Kommentarer(0) «


Måndag: -
Tisdag: promenad 3,7 km
Onsdag: -
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: promenad 7,0 km
Söndag: -
 
 
Kommentar: Inte mycket gjort denna vecka heller men vad skall man göra / säga. Livet har varit lite upp och ned sista tiden (och är fortfarande) så att ta mig promenader och powerwalks har liksom inte funnits där alls. Bara att gilla läget över den gångna veckan igen och förvänta sig ytterligare lite plus på vågen imorgonbitti men sedan börjar det komma igång mer från och med imorgon igen. Fått landa lite i vad som hänt nu efter ett par dagar hemma och även om det kommer bli en hel del åkande fram och tillbaka till Astrid Lindgrens framöver för tester, röntgen, ultraljud med mera så vet vi iallafall vad som händer nu och en medicinering och utredning pågår vilket är skönt och gör att vi kan slappna av lite grann här hemma iallafall. 
 
Träningen har legat på hyllan på grund av oro, stress och osvisshet och även om oron fortfarande finns i magen lite grann såklart så är stressen och ovissheten borta och man orkar med att tänka på annat än just alla prover, svar osv. Dessutom har jag slutat och amma också så det är lättare att finna tiden nu. Måste inte stressa hemåt för att hinna vila innan amning utan sambon kan faktiskt ta ett mål eller flera om det skulle behövas vilket gör att jag finner mer ro till att faktiskt kunna gå mina powerwalks lite när jag vill / känner för det, bara sambon medtycker vid tidpunkten. Skönt! 
 
Nu siktar jag mot minus på vågen igen till näst, nästa måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback