Vecka 4

2013-06-09 21:45:35 Veckans träning
» Kommentarer(0) «


Måndag: powerwalk 5,7 km
Tisdag: vilodag
Onsdag: promenad 7,7 km
Torsdag: -
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: -
 
 
Kommentar: Började bra och slutade i kaos.
Imorgon ärn ännu en ny vecka men börjar den med att åka tillbaka till sjukhuset igen för nya prover på Jonathan samt en helkroppsröntgen för att kunna utesluta eller hitta vissa saker som dem funderar på om det kan vara som orsakat denna fraktur som han fått bara sådär. Hoppas dagen kommer gå relativt fort och att vi inte blir kvar längre än till kvällen men det återstår att se. Ombyteskläder till mig och barnen är nedpackade iallafall samt en hel del blöjor, våtservetter osv. Hellre förberedd än att stå där tomhänt om det skulle bli en övernattning.
 
Träningen då.
Ja ni. Vi hoppas såklart på att alla värden ser bra ut för Jonathans del och i så fall hoppas jag även på att kunna ta igen lite förlorade promenader / powerwalks veckan som kommer. Känner mig rastlös så in i ... och skulle verkligen behöva rensa huvudet lite så hoppas vi får komma hem imorgonkväll / natt igen och att livet kan fortsätta om vanligt igen så gott det bara går. 
Skall verkligen bli intressant att väga och mäta sig imorgon också by the way. Måndag innebär ju vägning och mätning och jag tror mig stå på något + denna måndag faktiskt men hoppas att centimetrarna åtminstonde står kvar på samma som förra veckan. Oavsett vad resultatet blir så struntar jag lite i vilket för denna vecka har varit kaos som den varit ändå i livet så vikten får faktiskt se ut som den vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback