Vecka 3

2013-06-02 17:25:26 Veckans träning
» Kommentarer(0) «


Måndag: powerwalk 6,4 km
Tisdag: vilodag
Onsdag: powerwalk 9,1 km
Torsdag: vilodag
Fredag: powerwalk 11,0 km
Lördag: sjuk
Söndag: sjuk / promenad 2,9 km
 
 
Kommentar: vecka tre på denna viktnedgång över snart då och ikväll blir det ingen promenad. Har fortfarande känningar i magen / livmodern så jag tar det lugnt idag med. Skall ringa mödravården imorgon och be om en efterkontroll och se så allt ser bra ut så jag kan utesluta knas där iallafall och känna mig säkrare med träningen. 
 
Trots att jag har ont i magen så slutade denna vecka ändå med en lugn promenad idag i det fina vädret på 2,9 kilometer med familjen och jag fick även lite färg på mig. "snygga" märken på fötterna efter skorna gav solen mig också. Mindre kul kanske men då har man lärt sig tills nästa gång man är ute ett par timmar i strålande solsken. Skönt iallafall att få röra lite på sig och jag fick bestämma tempot efter känsla idag. Har blivit en rätt så okej vecka hittills ändå så jag klagar inte allt för mycket. 29,4 kilometer allt som allt. Känner mig nöjd som det är iallafall över denna veckas träning och nu skall det bli intressant och se vad vågen visar imorgonkväll. Hoppas på något minus. -1kg skulle inte sitta fel iallafall. Då skulle jag ha goda chanser att under nästa vecka kunna träna och äta bort ytterligare 1kg vilket skulle innebära att jag snart är på 70 kilorna och arbetar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback