Tyngsta 3,7 någonsin

2013-06-12 13:37:45 Träning
» Kommentarer(0) «


Igår fick vi åka hem på permission över natten igen och då erbjöd sig sambon när vi kom hem att ta båda barnen + nattning av Benjamin så att jag kunde gå en sväng för att både få röra på mig, få frisk luft samt rensa huvudet lite. Välbehövligt kan jag lova men herregud. De absolut värsta och tyngsta 3,7 kilometrarna som jag någonsin gått men samtidigt också skönt. Skönt att komma ut en sväng och skönt att även få röra lite på sig och låta allt komma ut, någonting jag inte låter ske annars när Benjamin är nära. Vill inte att han ska se mig gråta så håller inne när han är nära och vaken.

Nu är vi iallafall tillbaka här på sjukhuset igen och väntar på två läkare som skall komma med besked. Håller alla tummar och tår för goda besked men är även förberedda på både det ena och det andra. Håller lite för oss själva vad exakt som händer nu då vi själva inte riktigt hänger med ens en gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback