Sjuk

2013-06-01 22:55:18 Tankar
» Kommentarer(0) «


Var iväg en sväng idag för lunch på Mc Donalds och sedan marknad i Gnesta ett par timmar. Hade det riktigt mysigt och precis när vi var påväg tillbaka mot bilen så började det att regna. Klarade oss dock ifrån något spöregn och fick bara lite droppar på oss. Skönt. 
När vi kom hem sedan kände jag mig seg / trött / hängig och synen var lite suddig så istället för att dra ut på min powerwalk så tänkte jag att jag tar en tupplur innan först. En timme senare vaknade jag upp och ja. Feberfrossa, ont i högerbröstet och livmodern. Aj aj aj! Ingen träning idag här inte. Förmodligen inte imorgon heller då jag nu, flera timmar senare sitter med en ipren i kroppen och känner mig fortfarande hängig, ont i bröstet och svettas. Hoppas hoppas hoppas bara inte att detta beror på en ny sväng av bröstinfektion eller något knas med livmodern. Får gärna bero enbart på för lite sömn de senaste dygnen eller en liten förkylning eller liknande.
 
Hur som helst så får jag använda min fritid imorgon till att titta på träningskläder osv. istället för att bege mig ut. Viktigast av allt är ändå att lyssna på sin kropp och just nu verkar min inte vilja träna så får sukta efter framtida träningsinköp av di verse saker istället och kanske slänga ihop ett inlägg med bilder och info här om alla dessa saker. Vore lite mys till framtiden att blicka tillbaka till kanske..
 
Dumma kropp. Håll dig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback