Vecka 2 (omgång 2)

2013-09-15 11:59:38 Veckans träning
» Kommentarer(0) «


Måndag: powerwalk 6.9 km
Tisdag: powerwalk 6.6 km
Onsdag: powerwalk 5.9 km + powerwalk 5.3 km + styrketräning ben och mage 60 min + squats 50 st
Torsdag: powerwalk 6.7 km + powerwalk 4.8 km + styrketräning rumpa och mage 45 min + squats 55 st
Fredag: powerwalk 5.1 km + squats 60 st
Lördag: powerwalk 5.6 km + styrketräning ben och rumpa 40 min 
Söndag: VILODAG (squats 70 st)
 
 
Kommentar: Herregud vilken vecka. Såhär borde varje vecka se ut och det är exakt vad jag kommer att sträva efter. Idag är det vilodag för denna mamman och det är precis vad min kropp behöver känner jag, men det tar emot att bara vila en hel dag. Inte alls vad jag känner för. Skulle hellre kasta på mig träningskläderna och ta emigrera en sväng till gymmet eller en timmes powerwalk, men men, kroppen behöver få vila någon gång också för att orka med så idag blir det bara lite squats gjorda samt en del städning här hemma. Hade tänk vi skulle ta en långpromenad i lugnt tempo men himlen verkar inte riktigt vilja samma sak. Sitter istället och väntar på spöregnet jag ser runt omkring oss,
 
En kopp kaffe skall avnjutas nu och sedan åker dammsugaren fram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback