Vecka 1 (omgång 2)

2013-09-08 19:32:00 Veckans träning
» Kommentarer(0) «


Måndag: vilodag (hade inte kommit igång med träningen igen än)
Tisdag: powerwalk 6.0 km
Onsdag: powerwalk 7.4 km + styrketräning ben 50 min
Torsdag: vilodag (promenad 2.6 km)
Fredag: powerwalk 5.0 km + styrketräning mage och rumpa 55 min
Lördag: powerwalk 6.5 km
Söndag: vilodag (55 min familjegympa med Benjamin)
 
 
Kommentar: helt klart nöjd med denna veckans träning för att vara första gången nu på omgång nummer två sedan ett långt uppehåll på X antal veckors tid. Kämpandes är igång igen och ja. Flåset är borta och styrkan man en gång hade likaså, men motivationen är det absolut inget fel på. Ser både fram emot morgondagens vägning samtidigt som jag fasar den. Tänk om jag inte ens gått ner 0.2 kg?! Har ju ändå kämpat på rätt så bra i flås och tyngd denna vecka så känner att det borde ge något resultat iallafall. Hade varit motiverande om inte annat! Behöver ju ändå gå ner ca 0.75 kg i veckan om jag skall nå mitt första delmål till Oktober och det skulle jag verkligen vilja så jag kan köpa mig ett par leggins i en storlek mindre när vi åker iväg på dop! Lite fräschare än idag skulle jag gärna se ut då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback