Squats challange

2013-09-11 10:25:35 Tankar
» Kommentarer(0) «


 
 
Nu tänkte denna mamman skaffa sig lite rumpa.
Har hört många som kört denna challange och faktiskt varit riktigt nöjda, och ja, vad har jag att förlora på att testa?! Så från och med idag börjar jag på denna 30 dagars challange och det skall bli riktigt spännande och se / känna om det gör någon skillnad. Redan gjort dagens 50 stycken och ja, nog kändes dem, speciellt de sista tio - femton stycken och speciellt eftersom jag precis hade varit ute på en powerwalk på 5.9 kilometer också. 
 
Har även funderingar på att om jag känner att dessa gynnar mig så fortsätter jag vidare sedan efter dessa 30 dagar har gått. Antingen med att bygga på i samma tempo eller att fortsätta med de 250 stycken som man sedan slutar med efter dessa dagar är slut. Får se hur jag gör, men först får vi se om det är någonting för mig över huvud taget..
 
 
Fler som testat eller är mitt uppe i detta och kan säga vad de tycker?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback