Smartshake

2013-09-09 21:51:32 Träningskläder
» Kommentarer(0) «


 
Lyckades varva några "vänner" på hemsidan så jag fick faktiskt denna smartshake för endast 50:- inkl. frakt. Kunde absolut inte motstå den längre då för den summan. 99:- i vanliga fall är verkligen inte heller dyrt men 50:- var ju ännu bättre. Speciellt för en mamma som inte har alla pengar i världen att lägga på sig själv.
 
Denna gång fick det bli denna snygga blå (Ja, jag älskar blått!). Älskar den faktiskt så pass mycket att jag tänkte jag skulle köpa en till med tiden sedan så jag har åtminstonde två stycken. Då skulle jag kunna ha en i min handväska till vardags och en till träning. Det roliga med dem är ju att man kan mixa och matcha lite som man vill ju fler man har, men grekfantast som jag är så tänkte jag faktiskt köpa mig en vit vid nästa tillfälle så dem både är blåvita. Perfekt om ni frågar mig! hehe. 
 
Får plats med både dryck, tabletter / snacks samt proteinpulver. Allt man verkligen behöver när man är iväg och tränar. Någon har tänkt till här. Underbart att se! Synd bara att det inte var en själv som kom underund med det. Kunde man tjänat en hacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback