Nytt delmål numer 1

2013-09-05 10:28:56 Mina mål
» Kommentarer(0) «


Så. Nu är ett första delmål bestämt och satt!
 
I måndags vägde jag mig in på 80.3 kilo. ALLDELES för mycket. Den 25 oktober har vi preliminärt en resa till Göteborg bokad, lite beroende på hur livet ser ut såklart men då är det nämligen dags för pojkarnas yngsta kusin att döpas och tills dess skulle jag gärna vara lite smalare och fräschare, så detta får bli mitt delmål: vid invägning måndagen innan vi åker, med andra ord den 21 oktober så vill jag gärna ha gått ner från 80.3 kg till 75.0 kg. En viktminskning med 5.3 kg och det är lite drygt sju veckor dit så det skulle innebära en viktminskning i snitt på 0.8 kg i veckan. Någonting som jag känner att jag kan klara av med en jäkla anamma, rätt kost och träning Även om det är ganska så stora summor. Även med hjälp av kärlek, tid och förståelse från sambon och barnen med såklart. Benjamin var lite frågsatt till att jag skulle gå utan honom både igår och i förrgår kväll men nu har han märkt att jag är hemma igen lagom till att natta honom och det är det viktigaste för honom tror jag..
 
 
Tror ni att jag kan klara det? 
Jag känner mig relativt positiv till att klara detta. Tänk positivt och agera! Right?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback