Nike free run

2013-09-09 21:35:09 Träningskläder
» Kommentarer(0) «


 
Häromdagen fick det bli ett par nya inneskor till gymmet. Jag har ju använt mina tilll mina powerwalks ute nu under våren och nu när jag startat igen så några inneskor till gymmet äger jag inte längre. Eller skall jag säga ägde, för nu är dessa skönheter ovan beställda och betalda. Nu väntas det bara hem och sedan skall de tränas in. Älskar dem! Och satsade på ett par i färg denna gång istället för vanliga svarta som jag redan har. Blåa fick det självklart bli och jag rekommenderara alla att testa dessa om ni inte redan gjort det. Dem är underbara! Och personligen så gillar jag herrmodellen bättre så ni tjejer; testa både och. Gillar ni inte dammodellen så testa killarnas. Tycker de är mycket skönare och sitter gudomligt! 
 
Det kommer helt klart bli fler av dessa i framtiden för min del. Älskar att gå i träningsskor och använder dem till största del när jag är ute. Nästa gång får det bli ett par röda tror jag, men nu väntas dessa hem först!
 
 
1.100 - 1.200:- kostar dem i butik, man jag rekommenderar er att gå till bukten och testa dem. Skriv ner modell, längd och storlek. Gå sedan hem och klicka in på DENNA hemsida och beställ därifrån istället. 54% billigare så ni får två par till priset av ett i butik. Bara ett tips!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback