En regnig morgon powerwalk - check!

2013-09-16 11:31:37 Träning
» Kommentarer(0) «


Har verkligen kommit underfund och igång med morgon powerwalksen efter dagislämning om morgnarna nu. Hur skönt som helst att börja dagen på detta sätt. Idag hann jag med 5.5 kilometer innan klockan slog dags för hemgång för att även hinna med dagens squats innan minstingens medicinering. Förhoppningsvis står det även en powerwalk på 60 minuter på kvällens schema också innan denna veckas vägning och mätning. Så bara den blir av kan jag skriva upp ytterligare 6-7 kilometer denna måndag. Underbar start på veckan i sådant fall! 
 
Har verkligen blivit beroende av dessa powerwalks. Så himla sköna. Får rensa skallen lite samtidigt som jag numera börjar flyga fram på gatorna - med eller utan barnvagn framför mig. Liljorna måste ju börja rinna av lite tycker jag. Åtminstone borde jag se resultat på centimetrarna inom de kommande veckorna om träningen fortsätter på detta sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback