Designa min egna kalender / almanacka

2013-09-15 14:58:13 Tankar
» Kommentarer(0) «


 
 
 
Jag behöver snart skaffa mig en ny kalender. Denna gång tänkte jag att det skulle finnas plats även för mina träningspass, invägningar osv. men det verkar tydligen inte finnas utan då måste man köpa två olika kalendrar. No way! Jag vill ha allt i ett och samma, så letade och fann Simplified Planner. Du designar ihop ditt egna innehåll i din kalenderpärm. Perfekt tänkte jag! Men nej. Dessa finns ännu bara i USA och är dessutom slutsålda så i sådant fall måste jag vänta till november månad då de nya utformningarna av pärmarna kommer ut. Nope. Jag har inte tålamodet till detta så har tänkt igenom detta nu. Det blir helt enkelt till att ta fram datorn och börja använda photoshop. Här får det helt enkelt bli till att designa min egna kalender. Kanske tar någon vecka att få klart detta med tanke på allt annat man skall hinna med i vardagen också men det får helt enkelt ta sin tid. 
 
Pärm blir till att köpa på söndag nästa vecka då vi skall in till stan. Bookbinders design har enkla, fina och lagom stora pärmar (170 x 200) samt även lite tillbehör. Men nu kommer då det kluriga; vad behöver jag i min kalender / almanacka förutom en veckoplanerare som är grundstarten till denna?!
 
• veckoplanerare
• veckans träning, invägning och centimeter
• telefonnummer
• notes
• att-göra-lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback