Vikt och mått sedan 13.05.06, förra måndagen

2013-05-13 16:52:00 Invägningar
» Kommentarer(0) «


Idag är det måndag igen och det innebär invägning för mig ikväll och eftersom denna blogg är till för min viktresa så känns det som att jag vill börja från allra första start och det är svårt utan att ha startkilorna här samt måtten, så här lägger jag nu upp kilorna och måtten jag började denna resa med. Skall blir riktigt intressant och se hur detta kommer att gå, speciellt nu med ett prematurbarn som kräver mycket stillsittande med amning ca varannan timma samt mjölkstockning som kommer och går hela tiden och gör det svårare för mig att ta mig ut för att röra på fläsket, men målmedveten är jag och det innebär att jag försöker pussla ihop 30-60 min varje dag till att på något sätt röra på mig för att hjälpa till så gott jag kan med denna viktresa.
 
 
Vikt
Startvikt (innan förlossning): 100,0 kilo
Nuvarande vikt (även startvikten): 86,7 kilo
Viktnedgång sedan graviditeten: 13,3 kilo
Viktnedgång sedan "viktstart" (13.05.06): 0 kilo
Kvar till målvikt (69 kilo): 17,7 kilo
 
 
Mått
(mina startmått 13.05.06 när jag första gången mätte)
Överarm: 31 cm
Under bröst: 87 cm
Midja: 94 cm
Buk: 111 cm
Rumpa: 113 cm
Lår: 65 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback