Vecka 2

2013-05-26 20:18:00 Veckans träning
» Kommentarer(0) «


Måndag: powerwalk 6,7 km
Tisdag: vilodag
Onsdag: powerwalk 5,3 km
Torsdag: powerwalk 6,3 km
Fredag: vilodag
Lördag: vilodag
Söndag: vilodag
 
 
Kommentar: Aj aj aj. Bra början på veckan men ack så dåligt slut. Inte bra alls! Nästa vecka måste det bli mycket bättre och speciellt slutet av veckan. Helst två rundor både lördagen och söndagen. Får se om det går att ordna men man kan alltid hoppas. 
 
Ser inte lika mycket fram emot morgondagens vägning efter dessa tre vilodagar. Kroppen känns svullen och det känns som att jag lagt på mig en del. Dock testade jag ett par gamla jeans igår morse. Dessa testade jag även för två veckor sedan och då satt de tajt om låren och det var ca 5-6 cm kvar runt midjan för att kunna knäppa dem. Igår fick jag på mig dem även om de satt väldigt tajt rund midjan MEN de kom på och nu längtar jag bara tills de är så stora igen att de ramlar av mig. Då skall det firas med nya byxor och när jag väl kommit ner på mina 69 kg så skall det firas med ett par jeans. Ett klädesplagg som jag aldrig använder och inte har använt på säkert över 12-14 år.
Nu längtar jag dock bara efter en ny vecka med mer träning och betydligt bättre slutresultat på vågen än vad jag tror att morgondagen kommer att ge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback