Vecka 1

2013-05-19 21:19:29 Veckans träning
» Kommentarer(0) «


Måndag: powerwalk 6,8 km
Tisdag: vilodag 
Onsdag: powerwalk 8,4 km
Torsdag: vilodag
Fredag: powerwalk 5,0 km
Lördag: powerwalk 5,1 km
Söndag: powerwalk 5,4 km
 
 
Kommentar: För att vara första veckan med träning sedan förlossningen och denna viktnedgångsresa började så känner jag mig riktigt stolt över veckan som gått. Enbart två vilodagar, vilket jag satt som max och över 5,0 km vid varje powerwalktillfälle som jag gått (ibland mindre men då kompliterat med ytterligare en powerwalk under samma dag) och denna vecka kom jag upp i summa på hela 30,7 km. Dvs. lite över 3 mil har jag gått under en veckas tid och nu vet jag efter denna vecka vart mina begränsningar går och hur mycket jag har möjlighet att hinna med på en vecka så nu sätter jag en gräns på 2,5 mil / vecka som jag hoppas kunna uppnå varje vecka framöver till en början.
 
Stolt över mig själv och ser fram emot morgondagen. En ny träningsvecka börjar och dessutom är det invägning av vikt och mått imorgon. Riktigt nyfiken över vad vågen kommer visa imorgon och hur måtten kommer att se ut. Hoppas på en viktminskning på 1,9 kg men det kan också vara så att jag knappt gått ner någonting. Det återstår att se imorgonkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback