Powerwalk x2

2013-05-13 21:12:00 Träning
» Kommentarer(0) «


 
Imorse blev det inget dagis för sonen då dem fortfarande har slängar av vattenkoppor där och då vågar vi inte oss på att skicka han dit pga smittrisken det medför till minstingen här hemma som är fruktansvärt mottaglig. Istället satte vi på oss kläder och tog oss ut. Barnen satt fint i vagnen i ca 30 min medans jag fick gå en snabb powerwalk och även lite lugnt därefter. Mycket skönt och stort tack till finaste sönerna för att ni höll er lugna och fina under denna tid så jag fick röra på fläsket lite.
 
Nu är jag precis hemkommen igen från dagens andra powerwalk. Kände att jag behövde rensa huvudet då äldsta sonen efter promenaden imorse har haft en himla humör, inte lyssnat på någonting, gnällt över allt och varit allmänt tålprövande på mig så en powerwalk till lockade och när sambon tilllät mig att få avvara 30-45 min för mig själv nu på kvällen så var jag inte långsam till att ta tillfället i akt och bege mig ut. Även tack till dig hjärtat! Så idag blev det ett par kilometer gågna och det känns bra. "Hela" 6,8 kilometer blev det av sammanlagt och det är mycket nu bara fyra veckor efter förlossningen och en kropp som fortfarande är lite öm här och var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback