Nu hänger den där

2013-05-31 22:32:25 Träningskläder
» Kommentarer(0) «


 
 
Åkte direkt till Stadium när sambon kom hem ifrån jobbet idag och köpte tröjan jag skrev om igår (?!). Tog ett par olika storlekar och hoppade in i omklädningsrummet. Hade lite fel om hur liten jag faktiskt är själv. Tog först storlek 38 och 40. Tänkte att jag får nog inte över storlek 38 över brösten så den kanske blir bra att köpa som sporretröja, men när jag testade 40 och insåg att den satt som en säck potatis så testade jag 38 och den satt perfekt. Inte klokt! Ser fortfarande migsjälv som mycket större än jag är märkte jag. 
 
Nå ja. 38 satt som sagt perfekt. Lite tajt över brösten, men ja det är ju inte så konstigt. Ammar ju än så.. Men gick iallafall ut från provrummet, hängde tillbaka båda tröjorna och tog en i storlek 36. Denna tänkte jag blir bra. Tog den utan att testa, betalade och åkte hem. Väl hemma testade jag för att se hur den satt. HAHA säger jag bara! Får inte ens över den över brösten just nu så den blir en bra sporre. Nu hänger den som ni ser på väggen. På väggen bredvid min sänghalva faktiskt. Där blir jag påmind om den hela tiden och varje gång jag "inte orkar" träna (vilket nästan aldrig händer) så är det bara att titta på tröjan, sätta på sig kläderna och bege sig ut för i slutet av sommaren hade jag tänkt att jag skall kunna bege mig ut i ett par tajts, ett linne och denna tröja om kvällarna och powerwalka / springa.
 
Peppa peppa peppa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback