Kvällspromenad

2013-05-20 22:07:51 Träning
» Kommentarer(0) «


Kvällens powerwalk bjöd på en svart himmel som sakta men säkert tog sig allt närme och närme mitt område som jag gick runt i. Kändes som att det skulle börja ösregna när som helst efter jag kommit runt ett varv då blåsten även drog till ordentligt men nej, den kom aldrig och jag klarade av hela rundan utan minsta lilla droppe. Väl hemma utanför porten när jag sedan stod och stretchade så kom det en droppe eller två men inget mer. Nu sitter jag här över en timme senare och fortfarande inget regn så får se hur morgondagen ser ut. Ljus och fin eller mörk och regnig..
 
Hur som helst så insåg jag efter några kilometer att jag hade råkat pausat min app så den räknade inte en bit på rundan men jag har nu kollat upp hur långt det var här över nätet och det visade sig att dagens runda slutade på 6,7 km. Känns skönt. Bra start på veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback