Invägning vecka 3 : 81,6 kilo

2013-05-27 20:45:34 Invägningar
» Kommentarer(0) «


 
 
Vikt
Startvikt (innan förlossning): 100,0 kilo
Nuvarande vikt: 81,6 kilo
Viktnedgång sedan graviditeten: 18,4 kilo
Viktnedgång sedan "viktstart" (13.05.06): 5,2 kilo
Kvar till målvikt (69 kilo): 12,6 kilo
 
 
Mått
(mina startmått 13.05.06 när jag första gången mätte)
Överarm: 30 cm (31 cm)
Under bröst: 84 cm (87 cm)
Midja: 90 cm (94 cm)
Buk: 105 cm (111 cm)
Rumpa: 109 cm (113 cm)
Lår: 62 cm (65 cm)
 
 
Kommentar: Jihooooo!!! 
Denna vecka gillar vi. Minus 2,1 kg trots att jag tog mig hela tre stycken vilodagar nu på slutet av veckan som gick. Trodde ju inte alls på några bra siffror idag men jag fick mig en glädjande chock när jag ställde mig på vågen. Blev så chockad att jag faktiskt ställde mig på vågen flera gånger innan jag vågade tro på siffrorna som visade dig där. Helt underbar känsla. Bara 1,7 kg kvar så är jag nere på 70 siffrorna. De där efterlängtade 70 siffrorna. Blev även ett par minus i centimeter runt om kroppen och det känns inte fel heller. Mestadels buken och låren som jag känner mig mest fokuserad över just nu att jag vill ha minskning på, men överallt fördelat på kroppen är såklart superbra!
 
Dessutom är det bara 6,6 kg kvar tills jag är nere på mitt första delmål som jag satte upp till den 12 / 8 vilket känns mycket lovande att jag kommer att klara av. 
 
Nu längtar jag bara efter nästa powerwalkpass och nästa måndag till vägning och mätning igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback