I mina öron när jag tränar

2013-05-24 21:18:53 28 dagars träningslista
» Kommentarer(0) «


 
Oj. Jag lyssnar på lite blandad musik när jag tränar. Just nu använder jag mig mestadels av musiken som ligger i min iphone då det enbart blir powerwalks än så länge men annars använder jag mig utav en Ipod shuffle silver 2gb som den ovan. Den är lätt och smidig att få med sig oavsett vad man utför för träning. Perfekt om ni frågar mig och jag är faktiskt sugen på att köpa en till för att ha en att variera med då jag tänkt ha olika låtar på dem så det inte blir så enformig musik jämnt. Lite lat kanske tänker ni då det faktiskt går att ändra musik på denna men ja, det tar sin tid att göra det och som 2barnsmamma finns inte alltid någon egentid och med tanke på att man kan köpa dessa gamla varianter för inga pengar alls på tradera osv. idag så ja, det blir nog en till sådan en vacker dag.
 
Musiken just nu då. 
Ja, dessa är några av de låtar som spelar just nu när jag tränar:
• Jessy Matador - allez olla olé
• Hardwell - apollo
• Giorgos Alkaios & Friends - Opa
• David Guetta - just one last time
• Nicky Romero - like home
• Shakira - waka waka
• Mixalis - krifta
• Michael Mind Project - we bounce

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback