Hopprep och stegräknare

2013-05-14 09:00:12 Träning
» Kommentarer(0) «


 
Ett stycke hopprep och en stegräknare skall beställas när mammapenningen kommer in. Det är ett som är säkert. Sedan kommer jag att sätta ett minimum antal på stegräknaren som jag skall hålla dagligen och allt däröver är plus. Hade en stegräknare för många år sedan men den förstördes tyvärr i solen. Denna har dock ett lock som skyddar displayen så jag hoppas på att denna skall hålla bättre och även vara så bra som jag hört att den skall vara..
 
Hopprep är någonting som jag använde mycket på gymmet förra året och även någonting som jag fastnade för då det var ett väldigt skönt avslut på varje pass. Tänkte därför köpa mig ett eget som jag kan använda på hemmaplan efter varje powerwalk. Denna har även en räknare som håller koll åt mig hur många hopp jag gjort. 
 
Båda kommer även att användas vid 'veckans träning' när jag bokför all träning under veckan som gått. Skall bli intressant och se vilket antal man kommer upp i varje vecka i steg och hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback