Adidas tajts

2013-05-31 08:38:54 Träningskläder
» Kommentarer(0) «


 
 
Hittade dessa underbart snygga adidas tajtsen på sportamor.se (de svarta) precis. Hur fina är dem inte?! Finns även i gul och lila också. Har även funnits i blå som niser men de är slut. Även dessa i svart var slut i min storlek tyvärr men har begärt om mail när rätt storlek kommit in i lagret igen. Måste ju bara ha dessa! Har även hört att det är bra kvalité på dem och att de håller länge så det gillar vi såklart. Kanske att jag kan hitta dem på någon annan sida, och kanske att jag till och med kan hitta de svarta då. Hoppas!
 
Just nu har jag bara ett par hellånga tajts så kan vara skönt att ha ett par att variera med också så slipper man tvätta ihjäl sig mellan träningarna, men vad är en rimlig summa för ett par träningstajts? Finns ju allt från 199:- till långt över tusenlappen. Känns sådär att betala multum. De kommer ju ändå att användas flitigt så kommer ju inte kunna ha dem förevigt precis.. Dessa kostar 500:- styck och det är vad jag känner att jag kan sträcka mig till. Över det känns onödigt mycket pengar, men samtidigt vill man ju ha byxor med kvalié.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback