96 tröja

2013-05-29 09:16:12 Träningskläder
» Kommentarer(0) «


 
Börjar få en bättre form i kroppen nu än för bara 4-5 veckor sedan så tänkte att jag skulle ta och köpa mig en tröja i lite mindre storlek än jag har nu som en liten sporre till att faktiskt ta detta på det allvar jag gjort hittills. Denna tröja ovanför fastnade jag rejält för. Enkel och snygg och passar fint till ett par tajta byxor när jag är ute på mina powerwalks och så småningom joggingturer. Enbart 199:- hos Stadium så ja, fredag är nästa vilodag och då får det nog bli en sväng till Stadium när sambon kommit hem från jobbet för ett införskaffa denna. Tror att en medium sitter rätt så tajt på mig nu så kanske skall satsa på en small, men det får jag se på fredag. Tröjor som dessa skall ju gärna sitta lite löst och jag har ju rätt så stora bröst oavsett amning eller ej så ja, får se hur medium sitter men denna skall definitivt köpas och hängas upp på väggen här hemma så att jag hela tiden på minns om målkroppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback