28 dagars träningslista

2013-05-17 21:56:33 28 dagars träningslista
» Kommentarer(0) «


Hittade denna träningslista på nätet som jag tänkte ge mig på. Kommer inte att skriva en gång om dagen utan lite då och då när jag har tid och lusten fallen på, men tyckte den passade bloggen bra och dessutom är det ämnen som jag tycker verkar roligt att skriva om så vi ger oss på denna och låter den ta den tid den tar.
 
1. Min träningsbakgrund
2. I mina öron när jag tränar
3. Ett fint träningsminne
4. I min träningsväska
5. Favoritmuskel
6. Mål med träningen
7. Favoritövning
8. Favoritmat
9. Mina inspirationskällor
10. Då mår jag som bäst
11. Favoritkonditionsträning
12. Favoritträningsform
13. Mitt bästa kosttips
14. Favoritmellis
15. Då tränar jag allra helst
16. Favoritlivsmedel
17. Mitt motto
18. En fredagskväll unnar jag mig gärna..
19. Hälsa för mig
20. Det här åt jag idag
21. Därför tränar jag
22. Min favoritfrukost
23. Detta skulle jag vilja utöva
24. Så sover jag
25. Detta klara jag mig inte utan
26. Där tränar jag helst
27. Detta tränar jag allra helst i
28. Glöm inte att…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback