Utskrivna

2013-06-14 22:46:32 Tankar
» Kommentarer(0) «


Hemma!
Helt underbart. Vi har nu varit hemma sedan i onsdags kväll då vi blev utskrivna från avdelningen och Astrid Lindgrens. Underbar känsla att komma hem och faktiskt vara hemma, inte bara på permission. Dock kommer vi att behöva åka fram och tillbaka en period framöver och ta de verse tester och utredningar är också pågång. Dock kommer jag få mer lugn tid här hemma nu och hinna landa lite. Träningen ligger fortfarande på hold men hoppas kunna ta tag i den lite mer till kommande veckan. Har verkligen saknat mina promenader och powerwalks så ska verkligen bli skönt att få komma ut en del sen. Frisk luft, och inte konstgjord som jag andats på sjukhuset nu en tid samt att få röra på benen och rensa huvudet. Underbara träning. Jag saknar dig något fruktansvärt och nästa vecka hoppas jag att du kan få mer tid i min röriga vardag igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback