Minst milen idag iallafall

2013-06-06 07:26:23 Tankar
» Kommentarer(0) «


Sitter i sängen efter en amning med klarvaken liten son, sparkandes och sovandes stor son bredvid mig och på andra sidan sängen en död sambo. Nationaldagen börjar!

Idag har vi planer på att ta oss ut en sväng bara vädret tillåter och än så länge ser det ut som att solen skiner utanför. Får hoppas på att det håller i sig då jag som sagt bara kommer väg på promenader denna veckan och avstår från powerwalks för att få igång en bättre produktion av bröstmjölken igen, så jag håller verkligen alla tummar och tår för att solen skall lysa idag, åtminstone till och från och att det får vara relativt varmt i luften inser dagen. Vi skall ner till centrum en sväng och även förbi Torekällberget och ikväll Sjöö jag försöka komma ut en timma ca på egen hand också så jag hoppas på att komma iväg på över milen idag i promenader. Eftersom dem inte tar lika bra som powerwalks gör så vill jag gärna komma iväg på minst 7-8 km per dag denna vecka och då jag är så målmedveten och bestämd så borde det gå att genomföra utan problem! Men nu blir det först upp och göra en mysfrukost till mina killar och överraska sambon med en ny kamera (canon g12) bara för att han är han och min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback