Invägning vecka 6 : 79,3 kilo

2013-06-17 21:50:00 Invägningar
» Kommentarer(0) «


 
 
 
Vikt
Startvikt (innan förlossning): 100,0 kilo
Nuvarande vikt: 79,3 kilo
Viktnedgång sedan graviditeten: 20,7 kilo
Viktnedgång sedan "viktstart" (13.05.06 86,7kg): 7,5 kilo
Kvar till målvikt (69 kilo): 10,3 kilo
 
 
Mått
(mina startmått 13.05.06 när jag första gången mätte)
Överarm: 29 cm (31 cm)
Under bröst: 80 cm (87 cm)
Midja: 86 cm (94 cm)
Buk: 102 cm (111 cm)
Rumpa: 107 cm (113 cm)
Lår: 62 cm (65 cm)
 
 
Kommentar: Detta trodde jag verkligen aldrig.. Hade starkt räknat med ett plus denna vecka också med tanke på att det vara blev två korta promenader men massor av onyttigheter under alla sjukhusvistelser och tiden här hemma under chocken som nu börjat lägga sig. - 0,6 kg är helt underbart! Denna vecka kommer bli ännu bättre då jag faktiskt kommer hinna gå en del några dagar. Så även om fokus nummer ett självklart kommer att ligga på Jonathans sjukhusvistelser och alla hans mediciner samt leka och mysa med Benjamin så mycket som möjligt så skall jag fokusera på träningen en del. Både för vikten, hälsan och syrets skull. Satsar på minus 0,4 som minst denna vecka. Skulle vara kul att väga 78,någonting nästa måndag. Återstår att se hur det kommer att gå men man kan alltid satsa, fokusera och hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback