Invägning vecka 5 : 79,9 kilo

2013-06-11 21:31:00 Invägningar
» Kommentarer(0) «


 
 
Vikt
Startvikt (innan förlossning): 100,0 kilo
Nuvarande vikt: 79,9 kilo
Viktnedgång sedan graviditeten: 20,1 kilo
Viktnedgång sedan "viktstart" (13.05.06 86,7kg): 6,9 kilo
Kvar till målvikt (69 kilo): 10,9 kilo
 
 
Mått
(mina startmått 13.05.06 när jag första gången mätte)
Överarm: 29 cm (31 cm)
Under bröst: 80 cm (87 cm)
Midja: 86 cm (94 cm)
Buk: 102 cm (111 cm)
Rumpa: 107 cm (113 cm)
Lår: 62 cm (65 cm)
 
 
Kommentar: Jahapp. Hann aldrig skriva in detta igårkväll men vägde och mätte mig när vi var hemma över natten på permission och resultatet blev som ovan. Upp 0,2 kg och några cm mindre här och var men efter en dålig vecka på alla fronter med enbart 1,3 (?) kilometers promenad samt sjukhusvistelse sedan i fredags så är jag ändå nöjd. Fredag - Igår måndag så har jag ätit dåligt, oregelbundet, skit (snabb) mat samt en hel del sötsaker för att hålla mig vaken för att orka med. En hel del saft, varm choklad samt kaffe med mycket socker i har även det landat i min mage och så skall vi inte prata om denna stress magen min känner dygnet runt. Hade såklart gärna sett ett minus på vågen men med den gångna veckan i åtanke så är jag gudomligt nöjd över enbart + 0,2. Hade förväntat mig + 1,0 åtminstonde. 
 
Bättre tag i vikt, mått och hälsa när Jonathan mår bra igen. Nu skiter jag blanka PIP i detta faktiskt. Den energin och kraften för att gå ner i vikt och se bättre ut lägger jag hellre på att förstå vad som händer och orka stå stark framför barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback