Hemma på permission

2013-06-08 21:30:03 Tankar
» Kommentarer(0) «


Sitter hemma i min egna soffa och ammar. Inte klokt vilken känsla det är. Värt allt i världen!

Vid ca 19.30 ikväll fick vi veta att vi skulle få åka hem på permission över söndagen. Skall tillbaka igen på måndag morgon för ytterligare tester samt en helkroppsröntgen men imorgon är vi hemma och myser. Även mormor och morfar kommer hit över dagen och skall mysa med oss (läs: Benjamin och Jonathan).

Jonathan då. Jo han mår bra efter omständigheterna. Utredning pågår över ev. benskörhet och även eventuella röda eller vita blodproppar som kanske inte är riktigt som de skall. En röntgen skall även göras över hela kroppen för att gå igenom och se så att han inte har fler frakturer eller något annat står knasigt till så en lång måndag har jag att vänta mig sedan men hoppas på goda svar mot måndagskvällen och att vi då åter igen skall få åka hem och återförenas med pappa och storebror.

Imorgon skall jag även ta mig en promenad och få lite frisk luft och få röra lite på mig. Skall bli minst sagt underbart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback