Fitnessfighten

2013-06-01 22:27:00 Tankar
» Kommentarer(0) «


Varje gång jag tittar mig runt över viktnedgång / viktminskning så kommer det upp artiklar och texter angående Fitnessfighten. Herregud så populärt det är, men alla bilder man ser överallt då.. Kan man verkligen förlora så mycket i vikt och cm på bara 30 dagar?! Det känns helt overkligt. Vet dock en tjej som jag brukade gymma med förra året som tränade enligt just deras metod och ja, det hände ju faktiskt en hel del på hennes kropp, det kan jag inte undkomma men vågar man testa detta? Eller är det bara luredrejeri?!
 
Hur som helst så vet jag inte riktigt om jag tror på detta som sagt men om jag lyckas gå ner mina kilon innan den 15.e april 2014 (som är mitt måldatum för att väga 69kg) så skall jag testa mig på detta. Skall ge mig själv 500:- och kämpa i 30 dagar enligt deras kost och träningsschema. Ge detta en chans och hålla tummarna på att det kanske kan göra någonting med min kropp. Inte gå ner ännu mer i vikt då såklart om jag redan nått mitt mål men att lära mig lite mer om kost och träning och även bygga upp lite mer muskler. 
 
Nästan nu faktiskt så jag längtar och hoppas att jag kan nå målet på 69kg innan måldatum, men tiden får visa och om jag läser på mer om Fitnessfighten och finner det ännu mer intressant än jag idag gör och kanske till och med "läser bort" mina tvivel på detta och finner det riktigt intressant så är det klart att jag kommer att genomföra ett 30 dagars program hos dem oavsett vad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback